پذیرش :

پذیرش بیمار در آزمایشگاه سعید در محیطی آرام و توسط کادر متخصص و مجرب انجام می پذیرد که روال آن به شرح زیر است:

در صورتی که بیمار تحت پوشش بیمه باشد پس از احراز هویت و تطابق دفترچه با بیمار، نسخه ایشان بررسی می گردد تا مشخص گردد که مراجعه کننده امکان و شرایط انجام آن آزمایشات را داراست یا خیر، پس از این بررسی ها نوبت دهی انجام می شود.

با فرارسیدن نوبت، توسط فرد پذیرش کننده بیمار فراخوان می شود و مراحل پذیرش و تسویه حساب کامل می گردد و بیمار با دریافت قبض خود، به بخش نمونه گیری راهنمایی می شود.

 

جوابدهی :

جوابدهی آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه سعید به چند روش انجام می پذیرد تا هر مراجعه کننده محترم مناسب ترین آنها را طبق شرایطش برگزیند.این روش ها عبارتند از:

 

  • دریافت پاسخ از طریق وب سایت آزمایشگاه به آدرس: www.saeedlab.net

بیمار در تاریخ مشخص شده برای جوابدهی به سایت آزمایشگاه مراجعه کرده و پس از وارد کردن نام کاربری ( نام کاربری همان شماره پذیرش است)و سپس رمز ورود (رمز ورود شماره موبایلی می باشد که شما در زمان پذیرش به آزمایشگاه اعلام نموده اید) و در نهایت کلیک روی گزینه ورود، در صفحه ای که وارد می شوید نتایج آزمایشات قابل مشاهده و چاپ می باشد.

 

 

  • دریافت پاسخ از طریق اپلیکیشن تلگرام

مراجعه کننده با تماس با آزمایشگاه تمایل خود را برای دریافت پاسخ آزمایشاتش توسط تلگرام اعلام می دارد و با دراختیار قرار دادن نام کاربری و رمز عبور خود، مسئول مربوطه پاسخ را برای ایشان تلگرام می کند.

 

  • دریافت پاسخ از طریق فکس

مراجعه کننده با تماس با آزمایشگاه تمایل خود را برای دریافت پاسخ آزمایشاتش توسط فکس اعلام می دارد و با دراختیار قرار دادن نام کاربری و رمز عبور خود و شماره فکس خود، مسئول مربوطه پاسخ را برای ایشان فکس می کند.

 

  • دریافت پاسخ از طریق مراجعه حضوری

در تاریخ جوابدهی که توسط آزمایشگاه به مراجعه کننده اعلام شده و در زیر قبض دریافتی ایشان قابل رویت است، در ساعات 18 الی 20 عصر مراجه کننده به همراه قبض به آزمایشگاه مراجعه کرده و پاسخ آزمایشات را حضورا دریافت می دارد.

 

  • ارسال توسط پیک

در تاریخ مشخص شده در قبض جوابدهی، شماره تلفن پیک به صورت تلفنی در اختیار مراجعه کننده قرار داده می شود، مراجعه کننده باید با پیک تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهد ( باید نام کاربری و نام خود به پیک اعلام نماید) سپس نتایج را پیک از آزمایشگاه دریافت می کند و به دست مراجعه کننده می رساند.

تماس

  • آدرس :  پاسداران، بالاتر از سه راه ضرابخانه، روبروی باشگاه بانک مرکزی، خیابان رفیق دوست(دشتستان دهم)، پلاک 2
  • ایمیل  :  info (at) saeedlab (dot) com
  • اینستاگرام :  saeedmlab@
  • تلفن   :  79529-021

نماد اعتماد

موقعیت جغرافیایی

سایت شما برای نمایش بهتر نیاز به استفاده از کوکی دارد Cookie policy. I accept cookies from this site.Agree