پذیرش و جوابدهی غیرحضوری
ارتقاء كیفیت خدمات آزمایشگاهی به گونه ای كه همواره معیار و شاخصی برای ارزیابی كیفیت باشیم. همینطور وسیع الطیف نمودن آزمایشات مورد پذیرش و انجام در این مركز با هدف راه اندازی بخشها و فرآیندهای جدید.
تماس با ما
نمونه گیری در محل بدون پرداخت هزینه
با ثبت درخواست بصورت غیرحضوری از طریق واتساپ و پیامرسان های داخلی یا بصورت حضوری همکاران خونگیر در زمان مشخص شده در محل حاضر خواهند شد و اقدام به خونگیری خواهند کرد.
درباره ما
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

پزشکان ما

آزمایشگاه سعید همواره با بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و کادر مجرب تلاش نموده تا بهترین خدمات را با استانداردهای روز دنیا به مراجعین عرضه نماید.

آزمایش های اورژانسی

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

جوابدهی الکترونیک

بیمار در تاریخ مشخص شده برای جوابدهی مراجعه کرده و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز ورود، در صفحه ای وارد شده که نتایج آزمایشات قابل مشاهده و چاپ می باشد.

پنل های آزمایشی را مشاهده کنید

عملکرد کلیه

هپاتیت ها (زردی)

مارکرهای قلبی

ناباروری مردان

چکاپ پیشنهادی

سرطان ریه

تست های انعقادی

بیماری های تب دار

جواب صحیح با کمترین میزان خطا

آزمایشگاه یکی از مهمترین بخش های محیط پزشکی می باشد که نقش بسیار مهم و حیاتی در تشخیص بیماری و روند درمان و پایش درمان دارد. به عبارتی پزشک با توجه به نتایج آزمایش و شرایط بالینی بیمار بهترین راهکار درمانی را بر می گزیند.

با توجه به چنین حساسیتی و پیشرفت هایی که در این زمینه وجود دارد آزمایشگاه ها نیز در تلاش هستند تا بتوانند بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند. یکی از مهمترین اهداف آزمایشگاه سعید این است که بتواند جواب صحیح با کمترین میزان خطا را ارائه دهد وبرای رسیدن به این مقصود با استفاده از دستگاه های پیشرفته و روش های کنترل کیفیت در تلاش است که به این مهم دست یابد.

خبرنامه

جهت اشتراک در خبرنامه ما ایمیل خود را وارد کنید تا از این پس اخبارآزمایشگاه سعید به ایمیل شما ارسال گردد.

تکنولوژی دستگاه SIEMENS ADVIA XPT

یکی از این دستگاه ها، دستگاه SIEMENS ADVIA XPT می باشد. که با روش ایمونواسی قابلیت بالایی برای بررسی تست های آزمایشگاهی دارد. این دستگاه دارای سرعت 240 تست بر ساعت است و پنل تستی متنوعی را در بر دارد. همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه قابلیت بارگیری نمونه و ریجنت و لوازم مصرفی بدون ایجاد وقفه در کار دستگاه می باشد.

این دستگاه دارای جایگاه Stat برای تست های اورژانسی می باشد. دستگاه دارای برای خود دستگاه و کیت های آن می باشد.